-ClickClick-

Tuesday, November 16, 2010

Entry Adoi..

Hallu..Hallu..
Adoi over loaded plek keje ari nih..agknyer mood raya sudah mari..huhuhuhu..Keje bnyk nk kene settle b4 5.30..Adoi lagik skalik..huhuhu..lunch time dh nk smpi,tp xtau nk mkn ape lg..ssssssssoooooooo boring wif food area Damasara Utama nih,,blk2 yg tuh..blk2 yg tuh..nk muntah darah dah aku nih..Adoi skali lagi..blk kang kompom2 keje bnyk menanti aku..mane nk msk lagi,umah mcm kapal titanic pecah..dh ler bj raya xsempat siap..adoi ler makcik tailor..dh 2 bln kot anta bj tuh..masih blum siap2 lg ker?..(sile abaikan). Malas nk ingat2 bley t'bakar ati aku nih jadik arang batu!!!..huhuhuhu..(Sadis Mood)..Plan utk esk, Pagi2 raya pak aji tuh aku nk g singgah umah kakak sulung aku kat Gombak, Lame nar x tgk dier..cian Yong windu kot kat adek bongsu dier nih..;p Pastu dok lepak umah jer kot tunggu org dtg beraya (ader ke org nk dtg?).
.huhuhuhu..(Sile abaikan skali lagik)..raya nih mak dgn baik ati telah bersetuju utk x blk ipoh..(Alhamdulillah).. Bkn aku anti blk kg k,.tp br sgt jer kot aku blk kg..time raye Untie Bama ari tuh, so sila jgn membazirkan duit nk blk lg minggu nih k..aku bkn keje chop duit pun..hakhakhak..
*Wei Cik Labu,ckp ler tuh..sila sambung wat keje!!!..

No comments:

Post a Comment